RenAvast Časté dotazy

Otázky a odpovědi

Jak dlouho by měla moje kočka používat RenAvast ™?

Doporučujeme vám, abyste svou kočku na RenAvast ™ ponechali po celý její celý život. Chronické selhání ledvin je progresivní onemocnění, které se nezlepší samo o sobě a bude se jen zhoršovat, pokud se neléčí. RenAvast ™ je schopen zastavit progresi chronického selhání ledvin,tak jak prokázaly klinické studie. V některých případech, se funkce ledvin se vrátí i k normálu. Bylo prokázáno, že po vynechání RenAvast ™ došlo ke zhoršení stavu, pokud byl RenAvast ™ znovu nasazen došlo k opětovnému zlepšení funkce ledvin. Proto, aby se zabránilo recidivě, by měla být kočka na RenAvast ™ po celý její život.

Je RenAvast ™ bezpečný ?

Ano je 100% bezpečný. Více než 140 000 dávek podaných v dobědvou let při klinických studiích prokázalo jeho bezpečnost. Během zkoušek nebyly zaznamenány žádné symptomatické ani hematologické nežádoucí účinky

Moje kočka užívá i jiné léky. Mohu i přesto dát RenAvast ™?

Absolutně!Nejsou žádné lékové interakce či obavy spojenými s podáváním RenAvast ™, souběžně s jinými léky.

Jak mohu podávat RenAvast ™?

RenAvast ™ je velmi chutný prášek, který smícháme s krmivem vaší kočky dvakrát denně. Je chutný.

Za jak dlouho začne RenAvast ™ působit?

Každá kočka je jedinečné individuum, studijní výsledky ukázaly, že většina koček začala reagovat na léčbu po několika týdnech

Jak poznám, že RenAvast ™ funguje?

Některé kočky začnou vykazovat fyzické zlepšení (zvýšení tělesné hmotnosti, zlepšení srsti, zvýšená chuť k jídlu, atd.), krátce po zahájení léčby RenAvast ™, ale nejlepší způsob, jak sledovat stav ledvin je vyšetření krve. Obraťte se na svého veterináře, který určí, jak často testovat u Vaší kočky funkci ledvin. Mnozí veterináři doporučují krevní testy a vyšetření každých 6-12 měsíců

Moje kočka má také hypertyreózu. Měl by se podávat RenAvast ™?

Ano! Často jsou chronické selhání ledvin a hypertyreóza přímo spojeny. Měli jsme velký úspěch s léčbou hyperthyreózy koček, které měly současně chronické selháním ledvin..

Naše kočka používá doplněk s draslíkem, není to v rozporu s RenAvast ™?
Ne přípravky s draslíkem nejsou kontraindikovány při použití RenAvast ™,

Mohu RenAvast použít i psů?

Ano. Výrobek pro psy se připravuje. Ale, protože selhání ledvin je mnohem častější u koček, klinická studie byla zaměřená na kočky.Pokusy u psů se taky dělaly a se stejnými výsledky jako u koček Dávka je podle hmotnosti ... jedna tobolka za 4,5 kg ž.h. podávat dvakrát denně.Smíchejte obsah kapsle s jídlem stejně jako u kočky

Je RenAvast ™ bezpečný pro diabetické kočky?

Ano. Mnoho diabetických koček tento preparát používá bez vedlejších příznaků a komplikací.

Může kočka používat ReaAvast preventivně?
Vzhledem k tomu, že 6 z 10 koček zemře na CRF a 75% funkce ledvin je ztracena v době, kdy se objeví příznaky, doporučujeme podávat všem zdravým kočky RenAvast ™. Minimálně by se měl podávat u všech koček starších 8 let

Odeslat článek známému   Vytisknout